سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2412
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۶ |
رنج مردم کرمانشاه به دلیل بی توجهی مسئولین؛

وعده های ناکام استاندار/ فرودگاه کرمانشاه؛ رها شده به امان خدا

بیش از یکسال است که به علت بازسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه با کاهش چشمگیر پروازهای این فرودگاه مواجه هستیم.
وعده های ناکام استاندار/ فرودگاه کرمانشاه؛ رها شده به امان خدا

به گزارش کرمانشاه امروز؛ بیش از یکسال است که به علت بازسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه با کاهش چشمگیر پروازهای این فرودگاه مواجه هستیم.

البته پرواز های محدود و نا منظمی دراین مدت انجام گرفته اما با توجه به درخواست های بسیار،عملاً امکان تهیه بلیط برای مقصد و زمان مورد نظر بسیار سخت یا غیر ممکن شده است، که این کمبود و نقصان، رنج مضاعفی را برای مردم فراهم آورده است.

شرایط اسف بار این فرودگاه به جایی رسیده است که از، بیش از ۱۵۰ پرواز هفتگی در سال های گذشته به کمتر از ۳۰پرواز هفتگی تقلیل یافته و همین موضوع مشکلاتی جدی برای مردم به ویژه در خصوص سفر و امور اضطراری و کاری ایجاد کرده است.

در این میان استاندار کرمانشاه در اردیبهشت ماه امسال در گفتگویی اعلام کرد که با پیگیری های انجام شده فرودگاه کرمانشاه تا شش ماه دیگر(آذر ماه) آماده بهره برداری است.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز در خرداد ماه امسال، نوید داد که فرودگاه تا ۱۵ مهر به بهره برداری می رسد.

این در حالی است که در خبری که ماه گذشته منتشر شد میزان پیشرفت فیزیکی فرودگاه نزدیک ۲۶ درصد اعلام گردید.

حال با این اوصاف وعده استاندار کرمانشاه که ناکام مانده و عملی نشد و با توجه به روند کند بهسازی مشخص نیست شاید تا دو سال دیگر هم ما شاهد بهره برداری کامل از این فرودگاه نباشیم.

ظاهرا هیچ مسئولی زیر بار شرایط پیش آمده نمی رود و هیچ راه حلی جهت رفع این مشکل هم ارائه نشده و نظریات برخی کارشناسان هم که مورد توجه مسئولین و بویژه مدیران فرودگاه قرار نمی گیرد، شاید بهتر باشد که بگوییم فرودگاه کرمانشاه مظلوم، به امان خدا رها شده است.

حال با توجه به شرایط ذکر شده فوق، حداقل تا زمان بهره برداری کامل که مشخص نیست چه زمانی باشد، نسبت به تجهیز باند موقت فعلی به سیستم روشنایی و هدایت شبانه اقدام نمایید شاید با اختصاص دو یا چند پرواز شبانه اندکی از شرایط بحرانی فعلی کاسته شود.

نویسنده : وحید نیشابوری
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.