سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2484
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ |

فراخوان قصه‌گویی راز رونمایی شد

به منظور حفظ قصه‌های بومی و کهن کرمانشاه، از فراخوان قصه‌گویی "راز" رونمایی شد.
فراخوان قصه‌گویی راز رونمایی شد

به گزارش کرمانشاه امروز؛ به منظور حفظ قصه‌های بومی و کهن کرمانشاه، از فراخوان قصه‌گویی “راز” رونمایی شد.

عبدالله مرادی مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ویلکان در این خصوص گفت: این فراخوان با هدف جمع آوری، حفظ و ترویج قصه های کهن و فرهنگ بومی استان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: کودک و نوجوان می توانند متل ها و افسانه های بومی که پدر بزرگ و مادر بزرگ و پدر و مادرشان برایشان می گویند را با گوشی موبایل ضبط کنند و برای شماره ۰۹۱۹۹۱۷۷۱۳۴ از طریق یکی از پیام رسان‌ها ارسال کنند.

وی اظهارداشت: تیم تولید محتوای مجله ویلکان، فایل‌های صوتی را به داستان‌ تبدیل می کند و با تصویرهایی که برای این داستان ترسیم می شود آن را به نام روایت کننده و کودکی که برای ما ارسال کرده، چاپ می‌کنیم.

مرادی با بیان اینکه ماهنامه ویلکان اولین و تنها مجله اختصاصی کودک و نوجوان در استان کرمانشاه است، عنوان کرد: گروه هنری و تحریریه ویلکان در کنار تهیه مطالب و تصاویر، با کمک اساتید نامدار کرمانشاهی اقدام به پرورش استعدادهای ادبی و هنری در زمینه های نویسندگی، شاعری، تصویرگری و … کرده و به شکل یک باشگاه فرهنگی عمل می کند.

استاندار کرمانشاه، روز گذشته(پنجم دی) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان با حضور در غرفه مجله کودک و نوجوان ویلکان از فراخوان قصه‌گویی “راز” رونمایی کرد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.