سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2551
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ |

رطب خورده را منع رطب چون کند؟

با نگاهی اجمالی به اقدامات استاندار کرمانشاه در حوزه انتصابات و استخدامات به خوبی می توان دریافت که اغلب آنها بر اساس چه معیارهایی هایی انجام گرفته است.
رطب خورده را منع رطب چون کند؟

وحید نیشابوری: روایت معروف رطب خورده را منع رطب چون کند؟ را همگان شنیده و از داستان آن با خبرهستند. پیامبر مکرم اسلام چه زیبا در این روایت با آن مادر و پسر برخورد کرد و منع کردن پسر از نخوردن رطب را به فردا موکول ساخت چرا که درهمان روز پیامبر خود مشغول خوردن رطب بود.

اما نیت از طرح این روایت شیرین، پاسخی به سخنان اخیر استاندار محترم در دیدار با اعضای شورای شهر کرمانشاه می باشد.

بر کسی پوشیده نیست که عملکرد شورای شهر کرمانشاه آنچنان ضعیف و پر حاشیه بوده است که هیچ فرد منصفی به خود اجازه دفاع  از آن را نمی دهد.

استاندارمحترم کرمانشاه به درستی با اعضای شورا برخورد کرده و حتی بهتر بود این اولتیماتوم قبل تر از این داده می شد شاید منجر به تغییر دیدگاه نمایندگان این پارلمان محلی و رفع اختلافات گسترده آنها می شد.

اما در این جلسه یک نکته مباحث استاندار را با حواشی بسیاری مواجه ساخت، استاندار کرمانشاه در این دیدار به یکی از تخلفات اعضای شورای شهر که همانا استخدام های فامیلی و سفارشی در شهرداری بود اشاره کرده و آن را بعنوان یک تخلف آشکار،همچون پتکی بر سر اعضای شورا کوبید.

در اینجا است که باید اندکی در مورد این سخنان تامل بیشتر کرد. چرا که با نگاهی اجمالی به اقدامات استاندار کرمانشاه در حوزه انتصابات و استخدامات به خوبی می توان دریافت که اغلب آنها بر اساس چه معیارهایی هایی انجام گرفته است.

هنوز مردم کرمانشاه ماجرای طرح استخدامی شهید زین الدین و انتشار لیست ها را فراموش نکرده اند.

چطور می توان پذیرفت فردی در استانداری استخدام شود که از نظر سنی باید بازنشسته شود اما تازه به استخدام در آمده است؟

ارتقا آسانسوری برخی مدیران ضعیف در مناصب بالا با کدام شاخص مدیریتی همخوانی داشته است؟ چطور یکشبه یک مدیر بسیار ضعیف و کم تجربه ره صد ساله را طی می کند؟

از انتصاب افراد خاص در مناصب خاص چه باید گفت؟

انتصاب مدیران سفارش شده از سوی برخی از نمایندگان هم که  دیگر اظهر من الشمس است.اگر در اینجا اعضاء شورای شهر برای استخدام به شهردار فشار وارد می کنند، برای شما نیز هم همین داستان از سوی نمایندگان تکرار شده است. سئوال اینجاست شما چرا پذیرفتید؟؟؟

انتصاب مدیران هشتگ زن و مشاوران فامیلی نیز که دیگر نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد.

جناب آقای دکتر صحرایی استاندار محترم کرمانشاه آیا همه و همه این موارد و بسیاری دیگر که مجالی برای طرح آن نیست، خود مصداق بارز رطب خورده را منع رطب چون کند؟ نیست؟

نویسنده : وحید نیشابوری | منبع خبر : کرمانشاه امروز
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.