سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2608
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ |
ناکامی کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ

رئیس هیات: دست‌های پشت پرده نگذاشتند صعود کنیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه علت ناکامی نماینده کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ را تلاش عده ای برای عدم صعود این تیم به فینال رقابت‌ها عنوان کرد.
رئیس هیات: دست‌های پشت پرده نگذاشتند صعود کنیم

به گزارش کرمانشاه امروز؛ رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه علت ناکامی نماینده کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر پاورلیفتینگ را تلاش عده ای برای عدم صعود این تیم به فینال رقابت‌ها عنوان کرد.

مهدی حاتمی با اشاره به پایان دور برگشت رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ، اظهار کرد: دور برگشت رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ به میزبانی ورامین تهران برگزار شد و تیم شهرداری کرمانشاه با قرار گرفتن در رده پنجم گروه خود از صعود به مرحله فینال باز ماند.

وی افزود: در گروه “الف” سومین دوره رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ تیم های شهرداری کرمانشاه، نیروی زمینی ارتش، پرهام پیشوا یک، پرهام پیشوا دو و آکوان چالوس حضور داشتند که در مجموع رفت و برگشت تیم شهرداری کرمانشاه با کسب ۷۰ امتیاز در قعر جدول گروه خود ایستاد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در خصوص چرایی ناکامی نماینده کرمانشاه در این رقابت‌ها هم گفت: علیرغم اینکه تیم خوبی را برای این دوره از رقابت ها بسته بودیم، اما متاسفانه دست هایی پشت پرده بود که اجازه ندادند تیم ما به فینال این رقابت ها صعود کند.

وی ادامه داد: ناداوری و حق خوری‌هایی هم در حق ورزشکاران تیم شهرداری کرمانشاه انجام شد و برخی حرکات صحیح ورزشکاران ما را خطا اعلام می کردند و مجموع این حواشی باعث شد تا نتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

حاتمی به دیگر مشکلات پیش روی تیم هم اشاره و خاطرنشان کرد: اگرچه تیم ما به اسم شهرداری کرمانشاه در این رقابت ها شرکت کرده بود و در شروع مسابقات شهرداری حمایت هایی را از این تیم انجام داد، اما متاسفانه در ادامه راه با توجه به مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه به این تیم، عملا حمایت مالی شهرداری قطع شد و دستمان را در پوست گردو گذاشتند و برای اینکه بتوانیم در ادامه رقابت‌ها حضور داشته باشیم، انجمن پاورلیفتینگ و هیات بدنسازی استان هزینه های حضور تیم در مسابقات را متقبل شدند.

در پایان دور برگشت رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ تیم های نیروی زمینی، پرهام پیشوا یک و اکوان چالوس از گروه “الف” و ملی حفاری ایران، دانشگاه آزاد فارس و عقاب گیلان از گروه “ب” جواز حضور در مرحله فینال را کسب کردند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.