سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2618
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ |

مهندس احمد صفری کیست که ورودش در لحظات آخر توانست‌ معادلات انتخاباتی کرمانشاه را دگرگون کند؟

مهندس احمد صفری کیست که ورودش در لحظات آخر توانست‌ معادلات انتخاباتی کرمانشاه را دگرگون کند؟ مگر او چگونه با مردم رفتار کرده که از محبوبیتش کاسته نشده است؟
مهندس احمد صفری کیست که ورودش در لحظات آخر توانست‌ معادلات انتخاباتی کرمانشاه را دگرگون کند؟

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.
پس از کش و قوس های فراوان در نهایت لیست نهایی داوطلبان هم اعلام و اکنون شاهد تبلیغات انتخاباتی هستیم.
کوی و برزن کرمانشاه، سرزمین مردان بزرگ و شیرزنان نستوه هم بوی انتخابات به خود گرفته است.
اما روز های پایانی اعلام تائید صلاحیت ها بود که یک اسم توانست تمام معادلات انتخاباتی حوزه انتخابیه کرمانشاه را با چالش بسیار جدی مواجه سازد.  نامی که آمیخته ای از سلامت و شجاعت و صداقت بود. معادلات انتخاباتی  در کرمانشاه همزمان با یک پیامک به هم خورد. پیامکی که بر روی گوشی مهندس احمد صفری یار صادق کرمانشاهیان در دور دهم مجلس خبر از تایید صلاحیت او داده بود.

احمد صفری از نمایندگان متین و در عین حال شجاع کرمانشاه در دور دهم است که حضورش خواهد توانست نه تنها ایجاد کننده شور واقعی باشد بلکه چند اردوگاه مهم انتخاباتی را در این حوزه با چالش جدی مواجه سازد.

مهندس احمد صفری را می توان جزو معدود نمایندگان ادوار کرمانشاه دانست که دارای پایه رای در همه صندوق های انتخاباتی است. صفری از نظر رفتاری، شخصیتی ممتاز دارد و با خوی مهربانانه و سبک مودبانه برخوردهایش با مردم توانسته تا در اذهان، این موضوع را به سهولت  تثبیت کند .چرا که مردم این حوزه شاهد هستند حتی جایگاه نمایندگی مجلس هم نتوانست بر رفتار و اندیشه های احمدصفری غلبه کند.

بهرحال با ورود این نماینده شجاع و به معنای واقعی کلمه مردمیِ ادوارِ کرمانشاه در صحنه ی رقابت های دوازدهم این آوردگاهِ مهم سیاسی در این استان، می‌توان با اطمینان گفت وی شانس مسلم قرار گرفتن بر روی یکی از ۳  کرسی مردم کرمانشاه در بهارستان است چرا که پایگاه رای ثابت وی در سرزمین طاقبستان هنوز آنقدر قوی است که رقیبانش خوب بدانند احمد صفری این بار هم برای پیروزی آمده و موید این ادعا یک جمله ساده می باشد که این فرزند صادق کرمانشاه در این چند سال هرگز به این مردم پشت  نکرد و همراه و غمخوار و یاور آنان بود . قاطع ترین سند در موضوعِ تلاش های وی حتی پس از دوران‌نمایندگی، بهره گیری از تمام توان سیاسی برای حل مشکلات مردمی بود که قطعا در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد بهترین پژواک و منادی واژه قدرشناسی از کسانی هستند که بدون منت در روزهای سختی همراهشان بوده اند.
مهندس احمد صفری نمونه بارز یک رشید مرد کرمانشاهی است. و مردم هم این امر را درک کرده و به صداقتش نیک پاسخ می دهند .

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.