سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2621
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ |
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

جشنواره‌های فرهنگی و هنری را به میان مردم برده‌ایم

در ماه‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر بودیم که با استقبال مردم و علاقه‌مندان برگزار شد.
جشنواره‌های فرهنگی و هنری را به میان مردم برده‌ایم

به گزارش کرمانشاه امروز؛اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت

گردهمایی اصحاب رسانه به مناسبت جشن نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر(عج) با حضور علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در تالار ونوس برگزار شد.

پوریا جلالی عصر شنبه در گردهمایی اصحاب رسانه به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که باید بیشتر از گذشته تقویت شود برگزاری همین دورهمی‌های اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در ماه‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر بودیم که با استقبال مردم و علاقه‌مندان برگزار شد.

جلالی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‌در دستور کار قرار گرفته برگزاری رویدادهای هنری در میان مردم است و در این راستا رویدادهای نقاشی، کاریکاتور و موسیقی خیابانی را در معابر شهری کرمانشاه برگزار کردیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری رویدادهای مختلف هنری، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری تا پایان سال با قوت ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: جشن پیروزی چهل و پنجمین انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام در کشور و استان کرمانشاه برگزار شد و مردم بار دیگر مردم حمایت و پشتیبانی خود را آرمان‌های مقدس نظام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

جلالی عنوان ‌کرد: قطعا این حضور و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه خواهد داشت و هنرمندان نیز همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات و این رویداد ملی شرکت خواهند کرد.

نویسنده : محمد علی محمدی
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.