سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Monday, 8 July , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ - 2 محرم 1446
شناسه خبر : 2632
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ |

خواسته ها و مطالبات مردم را فدای مصلحت و منفعت هیچ باند و گروهی نخواهم کرد

در هرجایگاهی که بودم چه بعنوان شهردار چه معاون استاندار یا....رضایت مردم از هرچیز و هر کسی برایم مهمتر و ارزشمندتر بوده معاون اسبق استاندار سمنان در ادامه افزود: بهبود  وضعیت معیشتی مردم و  عمران و آبادانی  کرمانشاه هدف من  است.
خواسته ها و مطالبات مردم را فدای مصلحت و منفعت هیچ باند و گروهی نخواهم کرد

منوچهر فخری کاندیدای مطرح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه  در جمع کثیری از مردم کرمانشاه گفت : درهرجایگاهی که بوده ام  منافع مردم  برایم ارجحتراز هر چیز دیگری بوده و قطعا درصورت راهیابی به مجلس ،مصلحت و منفعت مردم را فدای منافع و مصالح هیچ باند و گروهی نخواهم کرد و درخصوص منافع مردم باکسی تعارف نخواهم داشت.

شهردار سابق کرمانشاه گفت: تلاش می کنم شان و جایگاه واقعی نماینده مجلس را نشان دهم ، نماینده مجلس باید نماینده مردم و مطالبه گر مطالبات آنها از دولت و حاکمیت باشد و در فریاد زدن حق  موکلینم لکنت زبان نخواهم داشت .

معاون سابق استاندار کرمانشاه گفت: در هرجایگاهی که بودم چه بعنوان شهردار چه معاون استاندار یا….رضایت مردم از هرچیز و هر کسی برایم مهمتر و ارزشمندتر بوده
معاون اسبق استاندار سمنان در ادامه افزود: بهبود  وضعیت معیشتی مردم و  عمران و آبادانی  کرمانشاه هدف من  است.

فخری افزود: شعار و وعده ای ی نمی دهم که نتوانم انجام دهم  ،رفع کمبودها و حل مشکلات جز با همدلی و همراهی مردم و نخبگان شدنی نیست  وی افزود:  تحقق وعده ها با بهره مندی از پتانسیل  نخبگان و  نیروهای خوشفکر  کرمانشاهی  شدنی است  . قطعا نتیجه نخبه گرایی و شایسته سالاری بهتراز رابطه سالاری و باند بازی های مرسوم است .

شهردار اسبق سنندج در ادامه گفت: نمایندگی مجلس غنیمت نیست  که بهره آن فقط نصیب  اطرافیان و وابستگان خودمان بشود.ما در کرمانشاه کمبود نیروی خوشفکر ،متخصص و متعهد نداریم قطعا راه را برای پیشرفت کرمانشاهی ها در همه زمینه ها باز خواهیم کرد

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.